Sou partidaris dels cotxes híbrids i/o elèctrics?
Per entrar en context,el cotxe elèctric és un vehicle propulsat per un o més motors elèctrics, solament. El moviment el proporciona la tracció sobre les rodes o propulsors mitjançant motors rotatius o en cas de vehicles sobre vies, per motors lineals. D’altra banda, un cotxe híbrid és un vehicle que pot funcionar amb més d'una font d'energia. Normalment s'utilitza aquest terme per a designar els automòbils que poden funcionar amb motors elèctrics i de combustió. En el que l'energia elèctrica que l'impulsa prové de bateries i, alternativament, d'un motor de combustió interna que mou un generador. Normalment, el motor també pot impulsar les rodes de forma directa.
La Comissió Europea ha fet pública la satisfacció per l’aprovació per part de les Nacions Unides de la primera regulació internacional en l’àmbit de la seguretat en cotxes elèctrics i híbrids. La norma pretén establir un marc comú en assumptes com ara la prevenció de descàrregues elèctriques en vehicles que operen a més de 500V i aspectes tècnics relacionats amb la seguretat i l’ús dels vehicles.
El reconeixement mutu i l’aplicació de procediments de seguretat internacionalment harmonitzats simplificaran procediments i suposaran una reducció de costos de producció. La regulació és un impuls decisiu en un sector en el que la Comissió ha dipositat molts esforços i suposa una molt bona notícia en el camí cap a la consolidació d’una nova tipologia de vehicles més energèticament eficients i respectuosos amb el medi ambient.
Gràcies a aquestes iniciatives, es preveu que la indústria de l'automòbil evolucioni més en aquesta dècada que ens les cinc anteriors. A més, d'aquesta manera potser es podrà contribuir en aconseguir l'objectiu del protocol de Kyoto (tot i que potser amb retard), podent desplaçar-nos d'un lloc a l'altre amb cotxe reduint les missions de diòxit de carboni considerablement.
Per entrar en context,el cotxe elèctric és un vehicle propulsat per un o més motors elèctrics, solament. El moviment el proporciona la tracció sobre les rodes o propulsors mitjançant motors rotatius o en cas de vehicles sobre vies, per motors lineals. D’altra banda, un cotxe híbrid és un vehicle que pot funcionar amb més d'una font d'energia. Normalment s'utilitza aquest terme per a designar els automòbils que poden funcionar amb motors elèctrics i de combustió. En el que l'energia elèctrica que l'impulsa prové de bateries i, alternativament, d'un motor de combustió interna que mou un generador. Normalment, el motor també pot impulsar les rodes de forma directa.
La Comissió Europea ha fet pública la satisfacció per l’aprovació per part de les Nacions Unides de la primera regulació internacional en l’àmbit de la seguretat en cotxes elèctrics i híbrids. La norma pretén establir un marc comú en assumptes com ara la prevenció de descàrregues elèctriques en vehicles que operen a més de 500V i aspectes tècnics relacionats amb la seguretat i l’ús dels vehicles.
El reconeixement mutu i l’aplicació de procediments de seguretat internacionalment harmonitzats simplificaran procediments i suposaran una reducció de costos de producció. La regulació és un impuls decisiu en un sector en el que la Comissió ha dipositat molts esforços i suposa una molt bona notícia en el camí cap a la consolidació d’una nova tipologia de vehicles més energèticament eficients i respectuosos amb el medi ambient.
Gràcies a aquestes iniciatives, es preveu que la indústria de l'automòbil evolucioni més en aquesta dècada que ens les cinc anteriors. A més, d'aquesta manera potser es podrà contribuir en aconseguir l'objectiu del protocol de Kyoto (tot i que potser amb retard), podent desplaçar-nos d'un lloc a l'altre amb cotxe reduint les missions de diòxit de carboni considerablement.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada